E-zakupy

Pandemia a biura podróży, hotele i linie lotnicze – sprawdź z kim spędzasz wakacje

Sytuacja związana z pandemią znacząco wpłynęła na branżę turystyczną, ale także na nasze plany urlopowe. Zamiast planować i cieszyć się upragnionym urlopem zastanawiasz się pewnie, dokąd jechać, dokąd nie jechać, jak i czy odwołać zaplanowane… Czytaj więcej

Bon turystyczny a koronawirus – jak bezpiecznie wykorzystać bon na wakacje?

Bon na wakacje, czyli rządowy pomysł na rodzinne wakacje w Polsce, którego celem jest wsparcie polskich rodzin i jednocześnie branży turystycznej w okresie kryzysu wywołanego pandemią COVID-19. Sprawdź, czy przysługują Ci środki na wakacje z dziećmi i uzyskaj bon z naszą pomocą.

Czytaj więcej

Zakupy online – jak nie dać się okraść?

Zakupy online z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. To szczególnie nie dziwi, bo przecież pozwalają zaoszczędzić czas, zapewniają ogromny wybór towarów, oferują atrakcyjne ceny, a przy tym są dostępne przez całą dobę.

Czytaj więcej

Pozytywna codzienność – to Twoja siła nie tylko w świecie finansów!

Dzień Informacji Pozytywnej ma na celu pokazanie, w jaki sposób można doceniać wszystkich, którzy systematycznie i terminowo regulują swoje opłaty.

Czytaj więcej

Google Pay – co trzeba wiedzieć o nowej formie płatności

Rewolucyjna metoda płatności Google Pay to ułatwienie, dzięki któremu nie trzeba mieć przy sobie portfela, by zrobić zakupy – wystarczy mieć telefon lub smartwatch. Twórcy tej metody do zabezpieczenia danych stosują najnowsze technologie, a dodatkowo umożliwiają zarządzanie swoim kontem zarówno przez internet, jak i przy pomocy aplikacji. Jak działa Google Pay i jak chroni dane swoich klientów?

Czytaj więcej

Wyprzedaże online. Jakie prawa mają kupujący?

Całodobowa dostępność, produkty, których nie można znaleźć stacjonarnie, atrakcyjne ceny i specjalne promocje – to powody, dla których coraz więcej Polaków robi zakupy przez Internet. Zwłaszcza wyprzedaże online przyciągają przed ekrany tysiące internautów. Wraz z niższą ceną często akceptujemy zastrzeżenia sklepów zakazujące zwrotu czy reklamacji towaru. Czy na pewno nie mamy do nich prawa?

Czytaj więcej

Jak założyć sklep internetowy – Analiza e-commerce cz. 4

Jak założyć sklep internetowy od zera – wybór formy działalności i opodatkowania, sklep internetowy od strony technicznej. Co warto wiedzieć na początku?

Czytaj więcej

Decyzje zakupowe – Analiza e-commerce cz. 3

Jak Polacy podejmują decyzje zakupowe w internecie, jak na chęć zakupu wpływa koszt produktu i opcje dostawy?

Czytaj więcej

Rękojmia, gwarancja, reklamacja – czym się od siebie różnią

W momencie zakupu towaru lub usługi konsument nabywa też pewne prawa. Przysługuje mu prawo do pełnej informacji na temat kupowanego towaru, prawo do stwierdzenia niezgodności towaru z umową, a także do skorzystania z gwarancji. Pojęcia z tym związane często są ze sobą mylone – nie tylko przez konsumentów, ale i przez sprzedawców. Podpowiadamy, czym jest reklamacja, gwarancja i rękojmia oraz w jakich warunkach można z nich skorzystać.

Czytaj więcej

Płatności online – Analiza e-commerce cz. 2

Na czym polegają płatności w internecie, jak ich dostawcy dbają o bezpieczeństwo użytkowników i który rodzaj płatności wybrać do sklepu internetowego?

Czytaj więcej

Instytucje, które dbają o Twoje bezpieczeństwo i regulują działalność BIG

Ministerstwo Rozwoju i Technologii

Nadzoruje działalność BIG

Związek Przedsiębiorców Finansowych w Polsce

Dobrowolne przystąpienie do Zasad Dobrych Praktyk

Urząd Ochrony Danych Osobowych

Opiniuje Regulamin Zarządzania Danymi