E-zakupy

Zakupy online – jak nie dać się okraść?

E-zakupy stały się już tak powszechne, że internauci często zapominają o zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa. Tymczasem w sieci nadal czyha wiele zagrożeń, które mogą doprowadzić do utraty ważnych danych, plików lub pieniędzy. W jaki sposób… Czytaj więcej

Pozytywna codzienność – to Twoja siła nie tylko w świecie finansów!

Zwykle codzienność kojarzy się z rutyną, standardem, czymś monotonnym, zwykłym i szarym. Codzienność to również opłaty za zakupy, rachunki i inne zobowiązania finansowe. Czy można odmienić codzienność tak, aby kojarzyła się z czymś pozytywnym? Można…. Czytaj więcej

Google Pay – co trzeba wiedzieć o nowej formie płatności

System Google Pay dostępny jest w Polsce od 2016 roku. Można używać go do płatności internetowych (przez stronę) lub zbliżeniowych (w tym celu należy zbliżyć telefon lub smartwatch do terminala obsługującego takie płatności). Aby zacząć… Czytaj więcej

Wyprzedaże online. Jakie prawa mają kupujący?

Zakupy online a zakupy stacjonarne – różne prawa kupujących Można powiedzieć, że klienci sklepów internetowych mają więcej praw niż osoby robiące zakupy w tradycyjnych sklepach. Wynika to z faktu, że podczas zakupów online zawierana jest… Czytaj więcej

Jak założyć sklep internetowy – Analiza e-commerce cz. 4

Otworzenie sklepu internetowego jest obecnie prostsze niż kiedykolwiek do tej pory. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu oraz gotowym platformom sklepowym można go uruchomić w zaledwie kilka dni. Urzędowe formalności również nie zajmują wiele czasu, bo większość z… Czytaj więcej

Decyzje zakupowe – Analiza e-commerce cz. 3

Jak przewidzieć, czego potrzebuje klient? Co dokładnie wpływa na decyzje zakupowe konsumentów? Te pytania zadaje sobie niejeden właściciel sklepu internetowego, wiedząc, że zrozumienie sposobu podejmowania decyzji przez odwiedzających, jest kluczem do udanej sprzedaży. Specjaliści od marketingu twierdzą,… Czytaj więcej

Rękojmia, gwarancja, reklamacja – czym się od siebie różnią

Prawo do reklamacji Reklamację można określić jako żądanie kupującego wobec sprzedawcy lub usługodawcy, którego  podstawą jest odpowiedzialność za towar niezgodny z umową. Klient może żądać wymiany lub naprawy towaru, poprawienia usługi, a jeśli spełnienie tych… Czytaj więcej

Płatności online – Analiza e-commerce cz. 2

Obecnie 41% internautów deklaruje, że robi zakupy przez internet, a 49% z nich uzależnia swój zakup od dostępności różnych form płatności. W ostatnich latach płatności online bardzo się upowszechniły. W jaki sposób działają, czy są w pełni… Czytaj więcej

E-commerce w Polsce – Analiza e-commerce cz. 1

Najpopularniejszą formą e-commerce, czyli handlu elektronicznego, są sklepy internetowe, które pozwalają obniżyć koszty prowadzenia działalności o koszty wynajmu czy zakupu lokalu. Ta forma działalności wymaga intensywnej promocji w internecie, ale jej zaletą jest ogromny zasięg,… Czytaj więcej

Lojalność konsumencka – dlaczego firmom na niej zależy i jak możesz na tym skorzystać?

Producenci i sprzedawcy dwoją się i troją, by zyskać lojalność klientów. Zdobycie stałego klienta jest dla nich bowiem dużo bardziej opłacalne niż próby zainteresowania swoją ofertą nowych osób. Dodatkowo lojalni klienci są dla marki najlepszymi… Czytaj więcej

Instytucje, które dbają o Twoje bezpieczeństwo i regulują działalność BIG

Ministerstwo Rozwoju

Reguluje działalność BIG

Związek Przedsiębiorców Finansowych w Polsce

Dobrowolne przystąpienie do Zasad Dobrych Praktyk

Urząd Ochrony Danych Osobowych

Opiniuje Regulamin Zarządzania Danymi