Postawy zakupowe Polaków w okresie świątecznym

Blisko 44% Polaków na tegoroczne święta planowało przeznaczyć taką samą kwotę jak rok temu. Natomiast 33% badanych zamierzało zmniejszyć tegoroczny budżet na Boże Narodzenie – wskazuje raport Consumer Finance Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Oznacza to, że w zdecydowanej większości za nami znacznie skromniejsze święta, na co wpływ miała przede wszystkim stałe utrzymująca się wysoka inflacja. Niemniej – badanie ZPF też pokazuje wyraźnie lepsze nastroje finansowe konsumentów niż przed rokiem, o czym świadczy m.in. wzrost liczby Polaków, którzy w tym roku planowali sprawić bliskim świąteczne prezenty.

Ostatnie wpisy

Alimenty a edukacja dziecka

Połowa polskich rodziców planowała zmieścić się w kwocie 500 zł z wydatkami na tegoroczną wyprawkę szkolną dla swojej pociechy. Co trzeci rodzic miał na ten cel budżet do 700 zł, a jedynie 13% planowało zakupy do… Czytaj więcej

Instytucje, które dbają o Twoje bezpieczeństwo i regulują działalność BIG

Ministerstwo Rozwoju i Technologii

Nadzoruje działalność BIG

Związek Przedsiębiorców Finansowych w Polsce

Dobrowolne przystąpienie do Zasad Dobrych Praktyk

Urząd Ochrony Danych Osobowych

Opiniuje Regulamin Zarządzania Danymi