Listopadowa aktywność ERIF w pigułce, czyli gdzie można było nas spotkać tym razem?

Miesiąc listopad, a zwłaszcza jego druga połowa, był dla nas szczególnie pracowitym okresem. Podczas 9 dni, nasi przedstawiciele uczestniczyli łącznie w aż 5 wydarzeniach, podczas których mieli ogromną przyjemność dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem – zarówno w formie paneli dyskusyjnych, jak i merytorycznych prelekcji.

Jaką rolę odegraliśmy na poszczególnych eventach?

Zapraszamy do krótkiego streszczenia tego, co działo się w listopadzie 2020.

W drugim tygodniu listopada odwiedziliśmy Łochów, gdzie podczas Credit Management Collection Days nasza prezes zarządu Edyta Szymczak wzięła udział w panelu technologicznym pt. “Czy klasyczne czynności windykacyjne odejdą do lamusa?”.

Wydarzenie to było też świetną okazją do podsumowania (z technologicznego punktu widzenia) roku 2019 oraz pochylenia się nad pierwszymi prognozami na nadchodzący rok 2020.

Kolejny tydzień wymagał od nas jeszcze większego zaangażowania, ponieważ w tym czasie wzięliśmy udział w aż 4 różnych wydarzeniach.

W dniach 19 i 20 listopada zagościliśmy w warszawskim hotelu Sheraton, gdzie w ramach jesiennej edycji FinTech & InsurTech Digital Congress, wspomniana już Pani Prezes, uczestniczyła w panelu na temat “Big data i biura informacji gospodarczej”.

W tym samym czasie, ale już zupełnie innej lokalizacji, odbył się Kongres Zarządzania Wierzytelnościami, na którym to Michał Zasępa – członek zarządu KRUK S.A., wziął aktywny udział w panelu dyskusyjnym poświęconym tematyce finansowania działalności zarządzania wierzytelnościami.

Zwieńczeniem naszej listopadowej aktywności były z kolei dwa ostatnie wydarzenia:

  • Odbywający się w dniach 20 i 21 listopada warszawski XII Kongres Bankowości Detalicznej.
  • XII Konferencja Ryzyka zorganizowana przez Spółdzielczą Grupę Kapitałową, na której to nasz kierownik Departamentu Operacji i Rozwoju – Jarosław Furmaniak, wystąpił w prelekcji pt. “Jak zwiększyć sprzedaż produktów bankowych. Alternatywne dane ERIF BIG S.A. w procesie oceny ryzyka kredytowego”.

Co dalej?

Grudzień tego roku, jak i sam początek przyszłego, zapowiadają się równie pracowicie. Dlatego już teraz zachęcamy do śledzenia naszej aktywności na portalu LinkedIn, gdzie na bieżąco informujemy o nadchodzących wydarzeniach z naszym udziałem.

Nasz profil znajduje się pod adresem: https://www.linkedin.com/company/erif-big-sa/

Ostatnie wpisy

Biuro Obsługi Klienta ERIF BIG S.A. będzie nieczynne do odwołania

Uprzejmie informujemy, że od 16.03.2020 r. do odwołania Biuro Obsługi Klienta ERIF BIG S.A. będzie nieczynne ze względu na zagrożenie koronawirusem. Szanowni Państwo, w trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników ERIF ze względu na zagrożenie COVID-19 podjęliśmy decyzję o zamknięciu Biura Obsługi Klienta ERIF BIG SA w Warszawie…. Czytaj więcej

Instytucje, które dbają o Twoje bezpieczeństwo i regulują działalność BIG

Ministerstwo Rozwoju

Reguluje działalność BIG

Związek Przedsiębiorców Finansowych w Polsce

Dobrowolne przystąpienie do Zasad Dobrych Praktyk

Urząd Ochrony Danych Osobowych

Opiniuje Regulamin Zarządzania Danymi