BIGwin, czyli kompleksowy proces odzyskiwania należności
Zmniejszenie liczby niezapłaconych faktur, wzmocnienie motywacji i woli dłużnika do spłaty należności, minimalizowanie kosztów późnej windykacji oraz uzyskanie większej dynamiki spłacalności zaległości – to tylko niektóre z korzyści jakie daje ERIF BIGwin
W trudnych czasach pandemii chcemy wspierać małe i duże przedsiębiorstwa, dlatego zaprojektowaliśmy kompleksowy system odzyskiwania należności. Dzięki innowacyjnym modyfikacjom standardowych metod, uzyskaliśmy o wiele bardziej skuteczne rozwiązanie windykacyjne.
Elementy BIGwin mogą być stosowane zarówno na wstępnym etapie monitorowania płynności finansowej, jak również po bezskutecznych działaniach windykacyjnych. Nasze obserwacje wykazały, że korzystanie z procesu BIGwin umożliwia odzyskanie znacznie więcej należności. Już w ciągu 30 dni od wysłania powiadomienia nasi klienci odzyskują nawet 8,03% należnej sumy.
Czteroetapowe rozwiązanie
W ramach BIGwin oferujemy czteroetapowy proces, na który składają się: prewencja, wezwanie do zapłaty – informujące o możliwości wpisu do bazy ERIF, dopisanie dłużnika do bazy oraz wysłanie powiadomienia o wpisie.
Na etapie działań prewencyjnych rekomendujemy stosowanie znaków graficznych, informujących o współpracy z ERIF BIG SA, co znacznie minimalizuje czas i koszty późniejszej windykacji. W kolejnym etapie oferujemy nowe wezwanie do zapłaty 3.0. Wysyłka wezwań z klauzulą, która informuje o ewentualnym dopisaniu do bazy Biura Informacji Gospodarczej, jest ustawowym obowiązkiem każdego wierzyciela w procesie windykacyjnym. Dzięki wysłaniu wezwania spełniony zostaje ustawowy obowiązek oraz wzrasta prawdopodobieństwo spłaty należności. W przypadku nieskuteczności tych kroków, proponujemy dopisanie dłużnika do rejestru ERIF oraz wysyłkę powiadomienia o wpisie na naszym autorskim layoucie 3.0.
Innowacyjna formuła pism daje większą przejrzystość informacji, co skutkuje lepszym zrozumieniem przekazywanych komunikatów.
Absolutną nowością jest zawarty w powiadomieniu wypis z rejestru zapytań dotyczący danego dłużnika.
Rozwiązane ERIF BIGwin podnosi skuteczność odzyskiwania należności. Jednocześnie jest skonstruowane tak, by można było go dowolnie dopasować do istniejącego już procesu windykacyjnego w danej organizacji.
Rzeczywistość pandemiczna ustala nowe reguły i „zasady gry” w różnych aspektach naszego życia, również jako konsumentów. Zamknięte – w zasadzie z dnia na dzień – sklepy, galerie handlowe, punkty usługowe powodują m.in. przekierowanie ruchu klientów z tradycyjnego handlu do kanału on-line. I nic w tym… Czytaj więcej→
ERIF Biuro Informacji Gospodarczej znalazło się w gronie firm, które pozytywnie przeszły weryfikację ankiety audytu etycznego, dokonywaną przez Komisję Etyki przy ZPF (Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce). W efekcie przeprowadzonej weryfikacji, Komisja Etyki przyznała ERIF Certyfikat Etyczny ZPF, który jest… Czytaj więcej→
Sprawdź inne
Konsumencie – masz prawo wiedzieć
ERIF z Certyfikatem Etyki ZPF
Konsument w dobie COVID-19 – bezpłatna konferencja online
Weryfikacja 360° wiarygodności finansowej klienta w trakcie E-commerce Fintech Connect
Nowy raport audytowy „Wielkość i struktura bazy danych ERIF Biura Informacji Gospodarczej S.A.” za IV kwartał 2020 r.
ERIF po raz dziesiąty partnerem Samorządowego Forum Kapitału i Finansów