Debata „Prawo, Biznes, Konsument – w kręgu odpowiedzialności”

Tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia organizowanego przez Rejestr Dłużników ERIF, które odbyło się 3 grudnia w Warszawie, było szeroko pojęte znaczenie odpowiedzialności w biznesie. Event swoim patronatem medialnym objął „Dziennik Gazeta Prawna”.

Kluczowym punktem programu wydarzenia była Debata „Prawo, Biznes, Konsument – w kręgu odpowiedzialności”. W angażującej dyskusji udział wzięli reprezentanci biznesu oraz przedstawiciele niezależnych instytucji:

  • Marcin Borowiecki – Dyrektor Zarządzający w Wonga.pl Sp. z o.o.; 
  • Marek Bosak – Dyrektor ds. Komunikacji w VIVUS Finance Sp. z o.o.; 
  • Marcin Czugan – Dyrektor Departamentu Prawno-Legislacyjnego Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce;
  • Krzysztof Kaczmar – Członek Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Prezes Zarządu Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy;
  • Jeremi Mordasewicz – Doradca Zarządu Konfederacji Lewiatan;
  • Paweł Rokicki – Prezes Zarządu Stowarzyszenia Konsumentów Polskich;
  • Jarosław Smoła – Dyrektor Departamentu Podatków, Rachunkowości i Kontroli Przychodów w P4 Sp. z o.o.;
  • Wiesław Thor – Przewodniczący Rady Nadzorczej w Instytucie Analiz i Ratingu GPW, Członek Rady Nadzorczej mBanku, Doradca Zarządu w Deloitte.

Podczas rozmów poruszane były takie zagadnienia takie jak: rola konsumenta jako odbiorcy usług w budowaniu odpowiedzialnego biznesu, wpływ otoczenia prawnego na prowadzenie odpowiedzialnego biznesu, co oznacza odpowiedzialność z punktu widzenia usługodawców oraz jakie czynniki wewnątrzorganizacyjne pomagają realizować strategię odpowiedzialnego biznesu w relacji pracownik – klient.  Z kolei każdy z zaproszonych gości miał możliwość kierowania w trybie online pytań do ekspertów.

Ponadto, po raz pierwszy podczas uroczystej Gali, rozdane zostały symboliczne statuetki „Odpowiedzialni w biznesie”. To wyróżnienie przyznawane jest przez Rejestr Dłużników ERIF w ramach specjalnego programu certyfikującego (więcej o programie można przeczytać tutaj), dedykowanego Klientom Strategicznym. W ten sposób premiowana jest aktywna współpraca z Rejestrem, która realnie przekłada się na osiągane efekty, bezpieczeństwo transakcji oraz odpowiedzialne podejście w procesach sprzedaży i obsługi klientów.

Zachęcamy Państwa do obejrzenia fotorelacji z minionego wydarzenia oraz do zapoznania się z pełną relacją z Debaty, która ukazała się w „Dzienniku Gazecie Prawnej” dnia 14 grudnia br.

Ostatnie wpisy

Instytucje, które dbają o Twoje bezpieczeństwo i regulują działalność BIG

Ministerstwo Rozwoju i Technologii

Nadzoruje działalność BIG

Związek Przedsiębiorców Finansowych w Polsce

Dobrowolne przystąpienie do Zasad Dobrych Praktyk

Urząd Ochrony Danych Osobowych

Opiniuje Regulamin Zarządzania Danymi