15 września 2014 r. rozpoczęliśmy telewizyjną kampanię reklamową, której celem jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki Rejestr Dłużników ERIF BIG S.A. szczególnie wśród konsumentów.
To konsumenci odgrywają istotną rolę w rozwoju rynku wymiany informacji gospodarczej. Dlatego też im więcej wiedzą na temat sankcji i korzyści wynikających ze znalezienia się w bazie danych biur informacji gospodarczej, tym bardziej są świadomymi klientami.
Głównym przekazem naszej kampanii jest wzmocnienie świadomości marki poprzez skierowanie uwagi konsumentów na fakt, że Rejestr Dłużników ERIF BIG S.A. jest cennym źródłem informacji gospodarczej o firmach i konsumentach.
Przekaz ten nawiązuje wprost do misji społecznej Rejestru, jaką jest budowanie wiarygodności i odpowiedzialności w relacjach pomiędzy wszystkimi uczestnikami obrotu gospodarczego oraz wzmacnianie bezpieczeństwa zawieranych przez nich transakcji.
Do 5 października 2014 r. w stacjach TVN, TVP, Polsatu emitowane są billboardy sponsorskie Rejestru. Jeden z nich można obejrzeć tutaj:
Pamiętamy też o użytkownikach Internetu
Naszą kampanię dodatkowo wzmocni komunikacja w Internecie, na kanale YouTube. Opublikujemy tam krótkie animowane filmy o charakterze edukacyjnym. Chcemy za pośrednictwem tak lekkiej formy pokazać, jak „Budować z nami zaufanie i odpowiedzialność”.
Pierwszy film to historia Pozytywnego Filipa. Pokazuje, jak pozytywne informacje w biurze informacji gospodarczej mogą przełożyć się na nasz wizerunek wobec usługodawców.
Zapraszamy również do subskrypcji naszego kanału YouTube, by nie przegapić kolejnego filmu!
Prezentujemy najnowszy raport audytowy „Wielkość i struktura bazy danych ERIF Biura Informacji Gospodarczej S.A.” za IV kwartał 2023 r. Przedstawiamy w nim dane na temat wielkości oraz struktury naszej bazy, a także dane porównawcze z poprzednich okresów. Ponad 75 mld zł –… Czytaj więcej→
Blisko 40% przedsiębiorców w Polsce nie przeprowadza weryfikacji swoich kontrahentów przed podjęciem współpracy. Dlaczego tak się dzieje, z czego wynika takie postępowanie? Jednocześnie aż 60% sprawdza swojego obecnego bądź potencjalnego klienta, a aż 70% uważa,… Czytaj więcej→
Sprawdź inne
Rejestr zastrzeżeń numerów PESEL w praktyce
Prezent na Walentynki inny niż zwykle
Finanse seniorów
Zobacz nowy raport audytowy „Wielkość i struktura bazy danych ERIF Biura Informacji Gospodarczej S.A.” za IV kwartał 2023 r.
Postawy zakupowe Polaków w okresie świątecznym
Weryfikacja kontrahenta przed podjęciem współpracy – premiera raportu z badania ERIF BIG & Apfino
Kontakt dla prasy
Instytucje, które dbają o Twoje bezpieczeństwo i regulują działalność BIG